Osnovne informacije


1.
Takmičenje se održava u Novom Sadu, na 7 travnatih terena (veštačka i prava trava) FK Slavija i RFK Novi Sad.
2.
Na turniru mogu učestvovati:
U 7 (dečaci rođeni 2011. g. i mlađi)
U 8 (dečaci rođeni 2010. g. i mlađi)
U 9 (dečaci rođeni 2009. g. i mlađi)
U 10 (dečaci rođeni 2008. g. i mlađi)
U 11 (dečaci rođeni 2007. g. i mlađi)
U 12 (dečaci rođeni 2006. g. i mlađi)
3.
Mogu se prijaviti ekipe iz svih zemalja sveta. Ekipe mogu biti klubovi, reprezentacije zemalja, regiona, opština, kao i škole i akademije fudbala.
4.
Fudbaleri, vođe ekipa i pratnja koji učestvuju, moraju da se prijave pre početka takmičenja.
5.
Svaki član ekipe mora da se identifikuje na osnovu pasoša, a domaće ekipe na osnovu nekog drugog dokumenta sa slikom, npr. sportska legitimacija, đačka knjižica i slično.
6.
Vođa ekipe u ime svih članova, prilikom prijave ekipe potpisuje izjavu da organizator ne snosi odgovornost ni za kakve povrede nastale za vreme turnira, niti za eventualnu
štetu nastalu ljudima ili predmetima članova ekipe. Takođe, ova izjava potvrđuje da organizacioni odbor ne snosi odgovornost ni za kakve nesreće, za vreme boravka i do povratka kući.
7.
Svi članovi – učesnici turnira su obavezni imati pojedinačno ili kolektivno osiguranje, za period od 29.09. do 30.09.2018. godine.

8.
Prijavom na turnir, vođe ekipa prihvataju pravila organizatora turnira. Vašom uplatom kotizacije znači da prihvatate pravila turnira, pravila suđenja, odluke sudija i organizatora.
9.
Svi učesnici turnira treba da se ponašaju u duhu fer-pleja.

10.
Očekujemo da će učestvovati ekipe iz svih krajeva, stoga je jako bitna tolerancija i poštovanje prema drugim ekipama.
11.
Ekipe i pojedinci koji se ne budu ponašali u duhu fer-pleja, biće opomenuti, a u krajnjem slučaju i diskvlifikovani od strane organizatora turnira (npr. rasističko ponašanje, ponižavanje i omalovažavanje drugih ljudi, nasilničko i agresivno ponašanje).
12.
Osnovno je da budući učesnici kontaktiraju organizatora i uplate kotizaciju u iznosu od 20% od ukupne cene smeštaja, čime bih potvrdili učešće na turniru. Kotizacija je uključena u punu cenu smeštaja i cenu takmičenja.
13.
Cena smeštaja u ˝A˝ kategoriji (Park hotel) iznosi 100 eura po igraču + vođa ekipe gratis.
Dva noćenja na bazi punog pansiona (doručak-večera švedski sto, ručak na terenu za igru)

Cena smeštaja u ˝B˝ kategoriji „Hotel Stari krovovi” iznosi 80 eura po igraču + vođa ekipe gratis.
Dva noćenja na bazi punog pansiona (doručak-večera švedski sto, ručak na terenu za igru)

Cena smeštaja u ˝C˝ kategoriji “Kutak” i “City” iznosi 60 eura po igraču + vođa ekipe gratis.
Dva noćenja u hostelu (ručak na terenu za igru).
14.
Na terenima tokom takmičenja za decu i vođe obezbeđeni sendviči, sokovi, voda, slatkiši razni, sladoled i sve to gratis.
Takođe, luna park, fliperi, stoni fudbal za razonodu takmičara između utakmica pored samih terena za igru, gratis.
15.
Kotizacija za domaće ekipe bez smeštaja iznosi 50 eura, i takođe treba uplatiti kotizaciju od 20% kao potvrdu učešća na turniru najkasnije do 25.09.2018. godine.

16.
Važno je napomenuti da je organizator obezbedio Medicinsku podršku sa iskusnim sportskim lekarima, a u neposrednoj blizini se nalazi nalazi Kliničko-bolnički centar Vojvodina.
17.
Na turnir se možete prijaviti putem zvaničnog sajta
www.decijifudbalskifestival.com ili
zvanične facebook stranice: Trofej Ilija Pantelić