Takmičenje i pravila


1.
Takmičenje se održava u Novom Sadu, na 7 travnatih terena  FK Slavija i RFK Novi Sad.
2.
Deca U 7, U 8, igraju na ternima veličine 40 x 20 metara, 5+1, veličina gola 3 x 2 metra, 1 x 25 minuta.
3.
Deca U 9, U 10, U 11,  igraju na terenima 50 x 30 metara, 6+1, veličina gola 5 x 2 metra, 1 x 25 minuta.

Deca U12 igraju na terenima 60 x 40 metara, 6+1, veličina gola 5 x 2 metra, 1 x 25 minuta.
4.
Grupe i satnicu određuje organizator u zavisnosti od broja ekipa.
5.
Jedan klub može da učestvuje sa više ekipa i u više kategorija. Jedan klub može da učestvuje sa više timova u jednoj kategoriji. Jedna ekipa ne može da se takmiči u više kategorija.
6.
Vođa ekipe mora da priloži listu igrača koja sadrzi (ime i prezime, mesto i datum rođenja i državu iz koje dolazi).
Krajnji rok za prijavu ekipa je 29.09.2018.
7.
Svaki vođa ekipe će na osnovu prijave ekipe dobiti akreditacije za svakog člana, koju moraju da nose oko vrata za vreme odigravanja turnira.
8.
Vođa ekipe mora kod sebe da ima identifikacioni dokument, ukoliko protivnički vođa zatraži proveru godišta igrača i pre meča dužan je da pokaže.
9.
Ako vođa neće da pokaze identifikacioni dokumenat, onda njegova ekipa ne može da igra meč i automatski gubi rezultatom 3:0.
10.
Vođe obe ekipe potpisuju protokol pre meča čime potvrđuju da nemaju primedbi na protivničku ekipu. Prigovori posle meča se neće prihvatiti.
11.
Organizator zadržava pravo da menja raspored grupa, mesto ili vreme odigravanja utakmica sve do 29.09.2018. godine i obavezan je da o eventualnim izmenama obavesti vođe ekipa.

12.
Sve ekipe moraju nastupati u jednoobraznoj sportskoj opremi sa obaveznim brojem na leđima igrača, i moraju se podudarati na prijavnom listu. Takođe, dva igrača iste ekipe ne mogu imati isti broj.
13.
Ukoliko sudija proceni da dve ekipe imaju iste ili slične boje dresova, jedna od ekipa moraće da nosi marker organizatora turnira, na način koji odredi sudija.
14.
Ekipe moraju da budu prisutne 15 minuta pre meča na terenu.
15.
Preporučujemo svim ekipama nošenje kostobrana za vreme odigravanja meča.
16.
Mečevi se igraju loptama veličine 4 i 5.
17.
Vođe ekipa su odgovorni za ponašanje svojih navijača.
18.
Jedna ekipa može da prijavi određen broj igrača, ali ne može da nastupi na jednom meču sa više od 12 igrača.
19.
U svim kategorijama zamene se mogu vršiti neograničeno. Igrač koji je zamenjen moze ponovo da se vrati u igru. Zamene se mogu vršiti bez zaustavljanja igre takozvana „leteća zamena”.
20.
Ne primenjuje se pravilo igre „ofsajd”.
21.
Dodavanja lopte golmanu je dozvoljeno.
22.
Lopta iz gol-auta moze da se ubaci u igru od strane golmana i iz ruke.
23.
Ekipe su podeljene u grupe od po 4 i 5 ekipa, gde se igra po sistemu svako sa svakim. Za pobedu se dodeljuje 3 poena, za nerešen susret 1 poen i za poraz 0 poena.
24.
Ako više timova ima isto poena, biće primenjen sledeći kriterijum:
1. međusobni rezultat
2. gol razlika
3. više postignutih golova
4. izvlačenjem

25.
U fazu razigravanja odlaze dve najbolje ekipe iz svake grupe i igra se po kup sistemu tj. direktne eliminacije. U slučaju nerešenog rezultata, nema produžetaka već će se izvoditi penali.
26.
Takmičenje će se održati bez obzira na vremenske prilike.
27.
Sudije su članovi sudijske organizacije FS Srbije.
28.
Komisija organizatora sačinjena je od sponzora i sportskih radnika i rešavaće eventualne žalbe i njihova odluka je konačna.
29.
Taksa za žalbu iznosi 100 eura i biće vraćena ukoliko je žalba osnovana.
30.
Sve ekipe na smeštaju imaće svog atašea (vodiča), sve vreme trajanja turnira.